הפקת סרט היא כלי מעולֶה ויעיל לקידום המטרות שלך!
תהיה המטרה שלך אשר תהיה – סרט תדמית, סרט הדרכה, סרט הסברה, אפילו סרט ויראלי ליו-טיוב – הפקת סרט מקצועית תביא לתוצאות מעולות. נכון, היום כל אחד יכול לקחת מצלמת וידאו ולצלם סרט. אבל, כאן נכנס לפעולה הכלל החשוב מכולם: אין לך הזדמנות שנייה לתקן את הרושם הראשוני הצופה, הגולש, קהל היעד שלך, לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים יזהו מיד אם הפקת סרט מקצועי או חובבני. אין לך הזדמנות חוזרת להציג בפניהם פעם שנייה סרט איכותי יותר מהסרטון הראשון שלא היה טוב מספיק. כך, כבר הפסדת מכירה, כבר פגעת בתדמית שלך ובעיקר… הרושם הראשוני כבר נחרט בזיכרון הלקוחות לאורך זמן.
צרו איתנו קשר עכשיו
תהיה המטרה שלך אשר תהיה – סרט תדמית, סרט הדרכה, סרט הסברה, אפילו סרט ויראלי ליו-טיוב – הפקת סרט מקצועית תביא לתוצאות מעולות. נכון, היום כל אחד יכול לקחת מצלמת וידאו ולצלם סרט. אבל, כאן נכנס לפעולה הכלל החשוב מכולם: אין לך הזדמנות שנייה לתקן את הרושם הראשוני הצופה, הגולש, קהל היעד שלך, לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים יזהו מיד אם הפקת סרט מקצועי או חובבני. אין לך הזדמנות חוזרת להציג בפניהם פעם שנייה סרט איכותי יותר מהסרטון הראשון שלא היה טוב מספיק. כך, כבר הפסדת מכירה, כבר פגעת בתדמית שלך ובעיקר… הרושם הראשוני כבר נחרט בזיכרון הלקוחות לאורך זמן.
הפקת סרט אפקטיבי – זה אנחנו
סטודיו CUTAWAY זה לא רק חזית הטכנולוגיה, עם מחשביMacPro ומצלמות 4K, אלא בראש ובראשונה ליווי מקצועי ומבין שמעניק לך יתרונות רבים:
-
כדי שהסרט שלך יהיה קליט וברור – אנחנו דואגים לגיבוש קונספט קריאטיבי וברור
-
כדי שהסרט שלך ירתק את הצופה – קופירייטר המתמחה בתחום יכתוב את התסריט
-
כדי שהסרט שלך יקלע בול למטרה – התחקירנית שלנו מבצעת תחקיר מקיף ומעמיק, ולפיו אנחנו מדגישים את היתרונות הבלעדיים
-
כדי שהסרט יתרום לחיזוק התדמית – אנחנו מקפידים על רמה מקצועית ואיכות מעולה שמותירה את הרושם החיובי בתודעת הלקוחות
-
וכדי לא לגרום להוצאות מיותרות – אנחנו לא נמנים על ה´קורעים´, ומשום כך אנחנו לא מחפשים איך לייקר אלא איך להוזיל עלויות
אז כמה באמת עולה הפקת סרט איכותי?
שאלה מצויינת וגם עליה יש משפט ידוע: “כמה עולים מכנסיים ליתום”. בן כמה היתום? ואיזה מכנסיים הוא רוצה? מותגיות? פשוטות? בשוק? בחנות יוקרה….. ובכן האלגוריה ברורה. כדי להשיב “כמה עולה הפקת סרט” כדאי שניפגש (זה דרך אגב לא עולה לך אגורה וגם לא מחייב אותך בכלום), נבין את הצרכים, את הסביבה העסקית, את המטרות, נגבש כמה רעיונות קריאטיביים ואז… רק אז אפשר לתמחר. סתם ככה לזרוק מחיר זה נורא קל, מפתה אבל לא רציני. מה גם שבסופו של דבר, כנראה שזה גם לא יהיה המחיר הסופי.
צרו איתנו קשר עכשיו
מה הסרט שלך?
סרט תדמית
סרט תדמית נועד להציג את תדמית החברה, לשפר את תפיסת הלקוחות והספקים ביחס לחברה, להשריש בתודעת הצופים דימוי חיובי על החברה, ולהאיר תכונות שלא היו ידועות כמו למשל תרומתה של החברה למען הקהילה או למען סביבה ירוקה וכדומה. סרט תדמית יכול להוות פתיח לכל פגישה עסקית, להישלח ללקוח אחרי הפגישה כתזכורת, לעלות ליו-טיוב וכמובן להיות מוצג באתר החברה לכל גולש שנכנס או מעוניין להכיר את החברה באופן חזותי ללא צורך בקריאת טקסטים. בהגדרתו – סרטון תדמית נמנה על משפחת הסרטים השיווקיים שכן אחת המטרות החשובות של חברה היא לשדר תדמית חיובית וכמו שרבים אומרים: תדמית מוכרת !!
סרט הדרכה
סרטוני הדרכה עונים כנראה על קשת הצרכים הרחבה ביותר. סרט הדרכה נועד להסביר כיצד להשתמש במוצר, להפעיל תוכנה, להנחות צוות עובדים איך לתת שירות טוב, איך למכור, איך להפעיל מערכות מסוימות ולעוד מגוון עצום של שימושים… פעם לכל מוצר היה מצורף פרוספקט ולכל נוהל היתה חוברת הפעלה שיש ללמוד ולשנן, אולם האמצעי החזותי כדוגמת סרטון הדרכה יעיל יותר, מעניין יותר, מוחשי יותר וכתוצאה מכך גם משיג מיד את המטרה לשמה נוצר. יתירה מזאת, סרטוני הדרכה כיום הם נגישים יותר. כל שעליך לעשות הוא לשלוח ללקוח או לקהל היעד את הקישור לסרט הדרכה שהעלית ליו-טיוב מבעוד מועד. במקרים אחרים, במקום להדפיס חוברת עבת כרס פשוט מעלים את סרטון ההדרכה על CD ומצרפים למארז המוצר.
סרט עדויות
אומרים ששיווק “מפה לאוזן” הוא השיווק הכי אפקטיבי, לכן עדות של צרכן שרכש מוצר שלך או שירות היא כלי מאד אפקטיבי במסגרת מהלכי השיווק, השכנוע והמכירה. לשם כך נולדו סרטי עדויות. מצלמים לקוחות שמוכנים להעיד על מוצר, על החברה, על החופשה במלון x או y, על השירות המיוחד, על תוכנת הנהלת החשבונות שברצונך למכור ואשר שעושה להם את החיים קלים ופשוטים. את סרטוני העדויות האלה אפשר להעלות לאתר שלך כחלק ממצגת עסקית, ליו-טיוב, לפייס-בוק…ולעוד ועוד.. ובכך גם השוני הגדול. זו לא עדות כתובה שיכולה להיות פיקטיבית, אלא עדות חיה של לקוח שמוכן להיחשף למול המצלמה – עדות שיש בה הרבה תמיכה וכוח שכנוע.
פרזנטציה
הפרזנטור מציג מוצר או שירות, וחוסך מהגולש את הצורך לקרוא את הטקסט שמופיע באותו דף. והרי כולנו יודעים שברוב המקרים גולשים לא ממש קוראים טקסטים אלא רק מרפרפים בין המילים. הפרזנטור מושך תשומת לב, יוצר עניין ומעביר מסרים בצורה משכנעת. פרזנטור לאתר הוא סרטון קצר בעלויות יחסית נמוכות ושמביא לתוצאות גבוהות. ויש עוד יתרון. פרזנטור לאתר גורם לגולש לשהות באתר שלך יותר זמן ובכך לאותת לגוגל: יש כאן מידע מעניין שריתק אותי. הזמן שהיית גולש באתר הוא אחד הפרמטרים המרכזיים לקידומו.
סרט מוצר
אין צורך בהסברים מעמיקים. יש לך מוצר … כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו ואנחנו נדע להפיק עבורך סרט מוצר המציג את יתרונותיו ומעלותיו של המוצר, השימושים והתועלות שבו בצורה שתגרה את כולם לרצות בו ותמשוך אליך לקוחות. והנה עוד ערוץ חשוב ומעניין בהקשר של סרט מוצר: נניח שהמוצר נמצא בשלב הפיתוח בלבד או התכנון ואין עדין מה להציג ולהראות, למעט שרטוטים. בעזרת סרט אנימציה בתלת מימד נדע להפוך את התוכניות למוצר מוחשי ומרשים.
סרט הסברה
נושא סרטי הסברה מגיע מיד אחרי הסקירה בדבר סרט הדרכה ולרגע נדמה שמדובר באותו ז´אנר של סרטים ולא כך הוא. סרטי הסברה נמנים גם הם על משפחת הסרטים השיווקיים והם מנוצלים ברמה העסקית בעיקר להצגת כרטיס הביקור של החברה, תוכנית עסקית, מטרות ושאיפות הארגון, קידום ויחסי ציבור וברמה הלא עסקית להצגת רעיון, מצע, אידאולוגיה, ניתוח נושא או תחום עניין, רעיון או תפיסה פולטית כמו למשל סרט הסברה על הסכסוך הישראלי ערבי, סרט הסברה על הגרעין האירני ועוד.