fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

צילום כנסים

כנסים מקצועיים, ימי עיון, הרצאות אורח ואירועים מיוחדים, הם חלק מהשיגרה של אירגונים רבים. אצלנו בסטודיו cutaway תמצאו מגוון רחב של שרותי צילום העונים על כל דרישה בתחום תיעוד כנסים –  הכל תחת קורת גג אחת.

צילום הרצאות

צרו איתנו קשר עכשיו

תיעוד כנסים, ימי עיון והרצאות - סטודיו cutaway​

  • צילום מולטי קאם (צילום בריבוי מצלמות) עם אפשרות לשידור חי לאינטרנט כבר בזמן הארוע ובנוסף “מעגל סגור” למסכים במתחם הצילום עצמו.
  • מערכת “מעגל סגור” מאפשרת צפייה במתרחש על במה או איזור אחר על גבי מסכים גדולים, המערכת מאפשרת לנתב בין המצלמות השונות ובכך להציג בזמן נתון את זויות הצפייה הטובות ביותר. מערכת “מעגל סגור” מאפשרת לערוך את הכנס כבר בזמן הצילום.
  • סטודיו cutaway מספקת עבור לקוחותיה שירותי הגברה והקלטת סאונד איכותי לצורך הצילום. המערכת מותאמת לתנאי השטח וצורכי האירוע.
  • בסטודיו cutaway ניתן לערוך את האירוע או הכנס לכל פורמט רצוי החל מתקציר קליפי וקצבי המתמצת את הכנס לכדי סרטון קצר המאפשר העברה באינטרנט, ועד לעריכה של האירוע באורך מלא. הלקוח מוזמן להיות שותף מלא בעריכה ולציין בפני העורכים את הדגשים והמסרים אותם ירצה להעביר באמצעות העריכה.
  • Mini site הינו עמוד אינטרנט או אתר יעודי לאירוע, כנס או יום עיון מסויים, מעוצב בהתאם למיתוג הכולל של האירגון ובתוספת האריזה הגראפית שגובשה לאירוע הספציפי שתועד. בעמודי האינטרנט ניתן לשלב את החומרים המצולמים (סרטונים קצרים או הרצאות שלמות) בלווי של טקסט תואם. ב cutaway אנו מקימים ומעצבים את ה Mini site, מחלקים את החומרים המצולמים לפי הצורך (ניתן ליצור פרקים המאפשרים צפייה בחלקים ספציפיים מתוך החומר) ומטמיעים את הוידאו באתר.
  • צילום על ידי מספר מצלמות המבטיח כיסוי מלא של המתרחש, מכמה זויות צילום ומאפשר עריכה של האירוע בצורה המייטבית ביותר. הצילום מתבצע בפורמט HD בסטנדרטים הגבוהים ביותר.