fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

כנסים בשידור חי - להגיע ליותר קהלים ולהוציא מהם יותר לקוחות.

לארגן כנס זה עניין יקר. מקום, לוגיסטיקה, אירוח, קייטרינג, תיאומים, הפקה… ובמיוחד כשמדובר בקהל גדול. בדיוק בשביל זה קיים הערוץ שנקרא: “כנסים בשידור חי“. את הכנס מארגנים באולם קטן יותר ומזמינים אליו את המעגל הראשון והחשוב ביותר של מוזמנים, ואת כל היתר מזמינים להשתתף בכנס תוך צפייה בשידור חי של האירוע. כך, גם אלה שנבצר מהם להגיע – בגלל המרחק, השעה, הטרחה… יוכלו לקחת חלק בכנס מהבית, מהמשרד ואפילו מחו”ל. אבל, כדי שההשקעה שלך תניב תועלת מירבית חשוב לזכור:

צרו איתנו קשר עכשיו

כנסים בשידור חי זה ONE-SHOT.

זה קורה בזמן אמיתי, אין ´סליחה טעינו´ ואין ´אוי… המצלמה לא עובדת´. הפקת כנסים בשידור חי חייבת להיות בידיים של מביני עניין ובעלי ניסיון.

לכן, אנחנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ והיכרות ללא עלות וללא כל התחייבות – אבל – עם המון טיפים טובים ועצות חשובות:

  • איך להגדיל תפוצת משתתפים מ´רחוק´
  • איך להתאים מתוך מגוון כלי השידור החי את העדיפים מבחינתך
  • איך להקטין עלויות ע”י שימוש בכלי שידור חי ברשת חינמיים
  • איך לבנות דאטה-בייס של המשתתפים ולהשביח את המאגר לטובתך
  • איך לספק לקהל רחוק תוך כדי שידור חי מידע שלא מוצג בכנס
  • איך לשתף און-ליין קהל רחוק שיוכל להעביר שאלות או תגובות. ועוד…

היתרונות של שידור חי ברשת

רבים נוטים לחשוב ששידור חי של כנס או אירוע הוא “רק” ערוץ שמאפשר צפייה לאלה שלא יכולים להגיע, או הקרנה על מסכים גדולים באולם הכנסים או מחוצה לו. מעטים, גם מבין העוסקים בהפקת שידורים חיים יודעים עד כמה גדולה קשת הכלים (חלקם חינמיים) שאפשר לנצל, ואיזה עוד תועלות, מידע ויתרונות ניתן להפיק משידור חי. הנה:

  • הקטנת עלויות הכנס – כמו שכבר ציינו כדאי לך להשקיע בכנס מצומצם למעגל המוזמנים ה”בטוח שיבואו”, לחסוך בעלויות ולפנות לקהל גדול באמצעות שידור חי. ומה אם הכנס בתשלום? גם הצפייה יכולה להיות בתשלום כמו כאן למשל:
  • להכיר את הקהל לעומק – קהל שמשתתף בכנס בשידור חי חייב להירשם או לפתוח את ערוץ השידור המועדף עליו. כל אלה הם מקורות להכיר כל משתתף ולדעת עליו פרטים ולבנות לך טבלת מאגר מידע משובחת: מיקום גיאוגרפי, ערוץ צפייה, משך צפייה, תחום עניין ועיסוק, שם העסק, תחומי עניין, חברים שלו… ועוד.
  • לבנות את הקהל על פי הצורך שלך – מבין כל הנרשמים לצפייה בכנס, באירוע או בוובינר ניתן להגדיר למי תהיה רק האפשרות לצפות, למי לשלוח שאלות, למי לאפשר גם להגיב ולהיות מוקרן על המסך בפני הנוכחים בכנס עצמו, ומי ייכלל בקבוצת הצופים שיכולים לקיים דיון בינם לבין עצמם תוך כדי הכנס.
  • לשדר לקהל הצופים מידע חשוב – כשמשדרים כנס בשידור חי ניתן להעלות במקביל לתוכן שמשודר ישירות מהכנס גם טבלאות, נתונים, דיאגרמות, מסרים שיווקיים שיופיעו רק על גבי המסכים של הצופים מרחוק. כך קהלים ממעגלים רחוקים לומדים להכיר את העסק שלך טוב יותר ועד כמה כדאי ליצור איתך קשר.
  • הנעה לפעולה בזמן אמיתי – קהלים שנחשפים לתכני הכנס או למידע שמוקרן להם יכולים ליצור קשר און-ליין במגוון ערוצים: מייל, SMS, לייק, SHARE ועוד.

זו היתה רק רשימה חלקית של הכלים, היתרונות ויכולות ערוץ השידור החי ברשת. מעטים מכירים את כל הגלריה, והניסיון מעיד שאלה שמכירים משתדלים להצניע את הכלים החינמיים הקיימים. ברור לך מדוע, נכון? ויש עוד נקודה לא פחות חשובה. מאחר ושידור חי הוא ללא עצירות וללא יכולת להחזיר את הגלגל אחורה, אנחנו שמים דגש על איכות הציוד, מספר המצלמות, מקצוענות הצלמים וכמובן איכות הנתב שעושה עבודת בימוי ועריכה און-ליין כך שהתוצאה תיראה כאילו ישבנו שעות ארוכות אחרי הכנס כדי ללטש את העריכה.  רוצה לקרוא עוד על הרצאות וכנסים בשידור ישיר באינטרט?