fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

אנימציה בדו מיימד

או: מיקי-מאוס, פופאי והעסק שלך….

למען האמת, אנחנו קצת מתוסכלים! ומה איתך?
כתבנו בגוגל אנימציה בדו מימד, ניסינו אנימציית דו מימד ועוד הרבה צורות ביטוי וחיפוש ולא הצלחנו למצוא הסבר אחד ראוי – מה זו אנימציה דו מימדית. כדי להיות הוגנים מצאנו כמה מאמרים באתרי מאמרים ששפכו אור על המושג אנימציה בדו מימד אבל הם היו בעיקרם טכניים וממש לא מלמדים עד כמה שימוש בטכניקת דו מימד יכול לקדם את המטרות העסקיות שלך.

צרו איתנו קשר עכשיו

אנימציה 2D

אז החלטנו להרים את הכפפה, אבל קודם הסבר קצרצר על אנימציה בדו מימד: מי לא מכיר את דונלד דאק, מיקי מאוס וחבריהם. כל אלה הם סרטים באנימציית דו מימד. אלה אמנם צוירו בחריצות על ידי עשרות אנימטורים מוכשרים, אבל כיום, בעידן הדיגיטלי הכל ניתן לביצוע על המחשב, הרבה יותר מהר, פשוט ו…זול. ומשום כך, לא לכל עניין ודבר צריך לצלם סרט וידאו, במקרים רבים אפשר לעשות זאת על המחשב ע”י בניית דמויות מצויירות (אנימטיביות) שיעשו את עבודת השחקן, הצגת המוצר או השירות. ויש לז´אנר זה של אנימציה בדו מימד יתרונות רבים:

  • הרווחת אמצעי מרתק – אנשים מטבעם מרותקים לסרט מצוייר.
  • הכל הרבה יותר פשוט – כלומר אין צורך במקום צילום, מצלמות, שחקנים, תאורנים, מאפרים, תלבושות מקליטים… הכל על המחשב.
  • על הדרך זכית בבידול ומיתוג – הדמויות משוייכות לך, מבדלות אותך מהמתחרים ומזוהות איתך ועם העסק שלך (ראה את חמודי, הילד של ״שירותי בריאות כללית״ או את חסי, החסידה של לאומית שירותי בריאות)

מי לא מכיר את פופאי?

 פופאי הוא הקלאסית לשימוש באנימציה דו מימדית כמקדמת מכירות. במקור, הדמות של פופאי הומצאה כדי לקדם את מכירות התרד בארצות הברית ומאז הפכה לשם דבר בעולם סרטי האנימציה ויש לה “חיים” ונוכחות כבר עשרות שנים. ויש עוד…

הבטחנו לסקור בקצרה ולכן לא נעיק עליך בהסברים אלא נעבור לשימושים לאנימציית דו מימד שפועלים לטובתך. אנימציה בדו מימד היא לא רק סרטונים אלא גם כלי שמוסיף תוכן, עניין ומשיכת תשומת לב. בעזרת אנימציית דו מימד אפשר להציג גרפים ואת תהליך התהוותם במקום להציג תמונה מוגמרת של נתונים. בדרך זו הנתונים המספריים היבשים מקבלים “חיים” והם הרבה יותר ברורים. במצגות ניתן להוסיף את הבועית שמכילה בתוכה טקסט הסבר, שוב לא כתמונה אלא כאלמנט הולך ונבנה שמעצם התהוותו מושך את העין אליו ואל המסר המצוי בו.

אנימציית דו מימד מאספקת מבחר של אפקטים מיוחדים שגורמים לעניין, סקרנות והגברת הזכירות. אנימציית דו מימד היא אמצעי קלאסי לבניית קווי מתאר, הכוונה על גבי מפות באינטרנט ובעצם, ככל שנוסיף דוגמאות כך יתברר שיש עוד ועוד ועוד. ועכשיו, מאחר ועמדנו במילה שלנו וסקרנו את נושא אנימציה בדו-מימד בקצרה כפי שהבטחנו, הכל תוך התמקדות בתרומתו של אמצעי זה לקידום עסקים כל שנותר לך לעשות הוא להתקשר אלינו. נשמח לענות על כל שאלה, לייעץ לכוון, להמליץ להיפגש חינם וללא כל התחייבות מצדך.