fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

live broadcast

שידור ישיר באינטרנט - ערוץ מעולה להקטין הוצאות ולמנף רווחים!

רוצה לארגן כנס או הרצאה? להעביר מצגת מרתקת? טבעי והגיוני שהשאיפה תהיה לכמה שיותר משתתפים, הרי כל משתתף הוא לקוח פוטנציאלי ואפשרות להכנסה נוספת. אבל השעה לא מסתדרת טוב בלו”ז, זה רחוק, הפקקים… העבודה… התחייבויות קודמות… ´תקלות´ של הרגע האחרון שמונעות הגעה  ובינתיים, הזמנת מקום, שילמת על כל מושב כסף, קייטרינג, הפקה. כאן, נכנס לתמונה כלי יעיל במיוחד, שידור ישיר באינטרנט, הכלי שמביא:

  • להקטנת עלויות בהקמת הכנס
  • להגדלת כמות המשתתפים
  • למינוף פוטנציאל הלקוחות
  • למיצוי רווחים עד למקסימום *
  • ומרוויח קידום במנועי חיפוש

צרו איתנו קשר עכשיו

מה זה בעצם שידור חי באינטרנט?

צילום בזמן אמיתי של הכנס שארגנת ושידור לרשימת תפוצה מוגדרת מראש. אפשר להציע צפייה בשידור חי לאלה שמתקשים להגיע בגלל המרחק (או הצורך להיות במשרד/בית/חו”ל) ואפשר להציע שידור מאוחר (VOD) לאלה שהשעה, התאריך, התחייבויות קודמות מונעות מהם להיות נוכחים באולם או לצפות בשידור הישיר.

הנה כמה יתרונות ונתונים שפועלים לטובתך:

שידור חי באינטרנט פותח בפניך מגוון של תועלות ויתרונות בכל הקשור למינוף הצלחת הכנס, האירוע או ההרצאה ואפילו מביא להגדלת ריווחיות וירידה בעלויות. כיצד?

  • הקטנת עלויות הכנס – משקיעים בכנס מצומצם למעגל המוזמנים שיגיע בודאות (וכך חוסכים בעלויות הקמה), ופונים לקהל וירטואלי גדול המתארח… אצלו במחשב (או בסמארטפון) בשידור חי כנסים.
  • שיפור הריווחיות – מכירת גישה לשידור החי מהכנס, כך שלמרות שהאורחים הם וירטואלים, הם עדיין ישלמו על ההשתתפות (דוגמא למטה)
  • הנעה לפעולה – והגדלות מכירה – קהל שנחשף לתכני הכנס בשידור הישיר גם נחשף לפרסומות/באנרים או למידע שמוקרן לו באופן אישי במטרה לעודד את הקהל הזה ליזום תקשורת און-ליין במגוון ערוצים: צ׳אט, סקרים, מייל, SMS, לייק, SHARE ועוד.
  • קידום במנועי חיפוש – את השידור החי ניתן להטמיע באתר שלך, בדף הפייסבוק, בדף נחיתה… וכך להרוויח זמן שהיית גולש וכפועל יוצא קידום בגוגל, שלא לדבר על עוד לקוחות פוטנציאליים.

זו היתה רק רשימה חלקית של הכלים, היתרונות והיכולות של ערוץ שידור חי הרצאות. ועוד לא דיברנו על:

  1. סטטיסטיקות ופילוח קהל הצופים לרבדי מידע חשובים להכרת הקהל
  2. פנייה אישית לכל צופה בשידור, דרכי הפנייה האפקטיביות לכל סוג קהל
  3. משיכה של כתובות מייל של כל הצופים למאגר מידע לצורך ניוזלטר חודשי

שידור ישיר באינטרנט נעשה ON-LINE ללא עצירות וללא יכולת להחזיר את הגלגל אחורה. לכן אנחנו שמים דגש על התאמת ההפקה, הצוות והציוד במיוחד לדרישות ולצורך שלך: איכות הציוד, מספר המצלמות, מקצוענות הצלמים וכמובן בחירת נתב (עורך וידאו בזמן אמת) מתאים לרוח הכנס, שעושה עבודת בימוי ועריכה און-ליין. ובשורה התחתונה, אנחנו נפעיל את כל הכלים הקיימים כדי למקסם את תרומת הכנס המצולם למטרותיך ולהגדלת הכנסותיך.