fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

העולם משתנה לנו ב... לייב

לפני כמה ימים שוחחתי עם מכר ברחוב, לפתע עברה קבוצת ילדים כבני 8 עם אייפדים ואיפונים בדרכה לספסל השכונתי. המכר שלי הזדעזע: “אם כבר בגיל הזה יש להם אייפד, מה יקנו להם בגיל בר מצווה” הוא שאל בתסכול גדול. העניין הוא שעולם הג’אגטים וההי טק משתנה מיום ליום, לפני 10 שנים מי מאיתנו בכלל ידע מה זה אייפון? המחשבה שאנו יכולים לדעת מה תהיה השאיפה הגדולה של ילדינו בעוד 5, 10, 15 שנה – מוטעת מיסודה.

העולם As we know it משתנה בכל רגע נתון, אם בתקופת הקדומות המצאה היתה מתגלה פעם בכמה מאות שנים, היום בערך בכל דקה יש פריצת דרך מדעית. יותר מזה: "מדי כמה דקות מיוצרת כמות מידע השווה בהיקפה לכמות שנוצרה משחר האנושות" (רובין גילת'ורפ, CeBIT 2013)

זה גורם לי לחשוב על דברים שאנחנו יודעים כמובן מאליו, שברורים לנו, ואיך הם בעצם השתנו או משתנים אל מול עיננו, בשידור חי, לייב…

צרו איתנו קשר עכשיו

למה לא לשדר הופעות ב- לייב?

“אז האיפון לא מעביר סאונד כמו שצריך” זה התרוץ שלכם? מוזיקאים ואומני במה אוהבים קהל. העניין הוא שהקהל לא תמיד אוהב לצאת מהבית, לנסוע, למצוא חניה, גם הצפיפות לא משהו, ו”אני לא מכיר את המקום…” כמה אלפי תרוצים גורמים לקהל להישאר בבית במקום להגיע להופעה החדשה והמרעישה של האמן שהם אוהבים? אבל למה, למה לחכות שתהיו ביונסה כדי שהקהל שלכם יוכל להינות מהופעה מוקלטת ב VOD? למה לא לתת לקהל שלכם הזדמנות להצטרף להופעה חיה, לשמוע, לרקוד לשתות צ׳ייסרים ובירות…. בשיא הנוחות מהבית?

למה לא למכור כרטיסי צפייה מהבית לארוע לייב?

כרטיסי צפייה לארוע לייב מהבית כולם יודעים שבעזרת הכלים שיש היום ברשת אפשר למכור כרטיסים להופעה פיזית – באינטרנט. אבל האמת היא שהיום אפשר להעביר את כל ההופעה באינטרנט, וגם למכור כרטיסים לצפיה ויראלית. כן, זה אומר שמי שרואה את ההופעה מהבית עדיין משלם כרטיס. אמנים מתחילים משלמים על האולמות שהם מופיעים בהם, מה לעשות שלא כל מי שהוזמן מגיע ובסוף זה נראה כמו מסיבת ימולדת בלי אורחים? אבל למה שתשכרו אולם גדול – כשאתם יכולים לשדר החוצה ממנו לכל העולם? למה לא להזמין רק את מי שבטוח יבוא, ולמכור כרטיסים לצפיה און ליין לכל השאר?

 

צילום ארועים וכנסים בלייב

“אנחנו גאים להזמין את ה…” הפקות ארועים וכנסים הם הדרך של חברה להראות את הצלחתה, למשוך קהלים חדשים, לתגמל עובדים, אבל אם אנחנו מביטים עליהן מהצד: הן לא השתנו כלל ב 50 השנים האחרונות. או שיש מנחה וערב הווי, או שהעובדים רוקדים, או שאם ממש השקעתם ליאור מנור עולה להעביר את הערב. וואוו. היינו שם, ראינו את הכל. לא? – אז זהו שלא. תחשבו כמה אפשר למנף את הכנס כשאתם לא מוגבלים למקום פיזי בגאוגרפיה מסויימת, תחשבו כמה עניין אפשר להכניס כשאומנים המופיעים על הבמה בכלל לא נמצאים עליה, אלא משדרים ממדינה אחרת. בכלל, למה שתזמינו את כל המשפחות של העובדים המצטיינים, והחברים שלהם, והחברים של החברים? תזמינו רק את הקרובים לצלחת. השאר יכולים לראות הכל בשיא הנוחות מהכורסא בבית. אם זה ככה – אפשר להוזיל עלויות כשיש 2,500 משתתפים אבל הקייטרינג רק ל 200.

צילום לייב לפייסבוק

לייב בפייסבוק “אבל המינגלינג… האוירה…” זוכרים את המכר ממקודם? זה שחושב שאיפדים זה רק למבוגרים, ושבעוד 10 שנים הם עדיין יהיו שיא הטכנולוגיה? אז בדור הזה, ה- 20 – 30 של היום, מינגלינג אפשר לעשות בצ׳אט לייב. הרבה יותר נח להם, הם לא אוהבים ללחוץ ידים. בכל השידורים הישירים שאנחנו מציעים לכם כאן – הצ׳אט והמינגלינג הם חלק מובנה. הופעה יכולה להיות בתוך דף הפייסבוק של הלהקה, ארוע עסקי בדף הבית של החברה, ובשניהם יש צאט לייב פעיל בין המשתתפים מהבית. פעיל? כן, אבל גם מנוטר: לא כל דבר שיכתב שם עולה ישירות לרשת – השליטה אצלכם, אתם יכולים לסנן את הדברים.

צלצלו אלינו עכשיו 072-215-7740 או השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם