fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

צילום הרצאות

יש לכם ידע להעביר, או מידע שצריך לשלוח ואתם רוצים להעביר אותו עם אפס טעויות, מקסימום איכות, ורושם של מקצוענות: צילום הרצאות באולפן זה בול אתם. בסופו של דבר יושב הצופה בבית, או צוות השופטים בחדר הישיבות, וצריך להרגיש שאתם שם, איתו, במלוא היכולת שלכם ומקסימום קשב.

צילום הרצאות באולפן יכול לסייע בזה והרבה:

  • הנראות יותר טובה: צילום הרצאות באולפן 100% זמן מסך עליכם
  • הדיקציה יותר טובה: צילום הרצאות באולפן מאפשר לעצור ולחזור על משפט של יצא טוב ולהקליט אותו שוב
  • הדיוק יותר טוב: הטיימינג חשוב מאוד בהרצאות ובצילום הרצאות באולפן פשר לשים על זה דגש ולספק את התזמון הטוב ביותר
  • התאורה יותר טובה: זה לא כנס עם תאורה כללית, אלא תאורה שיושבת ישר עליכם.

צרו איתנו קשר עכשיו

צילום הרצאות באולפן הכנות:

צילום טיפים בוידאו | צילום הרצאות באולפן

מי שעדיין לא יודע, המצלמה רואה דברים אחרת, בדיוק בשביל זה יש לנו כאן מאמר (וסרט) על מה אסור ומה מותר ללבוש לצילום, אנחנו ממליצים לראות לפני צילום הרצאות באולפן. בנוסף כתבנו קצת על דברים שצריך להכין לפני הרצאה, זה נכון גם להרצאה מול קהל וגם כשעושים צילום הרצאות באולפן, מוזמנים להתרשם. עוד דבר שכדאי לעשות זה לחזור (הרבה) על הטקסט. אם אתם מהאנשים שצריגים כתוב – יש לנו טלפרומפטר בסטודיו שאפשר לשלב בכל צילום הרצאות באולפן, ואם אתם מאלו שאוהבים לזכור בעל פה – אז… חזרות בבקשה 🙂

צילום הרצאות עם מצגת:

צילום הרצאה בוידאו צילום הרצאות נכון חייב להראות את המרצה מדבר במשך הזמן הארוך ביותר שניתן. לכן בסטודיו cutaway פיתחנו שיטה בה מצגת המרצה מוקלטת בנפרד מהצילום ומשולבת בסרט בעריכה, רק במקומו בהן התוכן דורש את הצגת המצגת. התוצאה היא צילום הרצאות שמסייע בקליטת החומר בצד הצופה.

הזמינו עכשיו צילום הרצאות באולפן וקבלו מאיתנו מתנה משתלמת במיוחד… הדרכה אישית אחד על אחד בנושא פרסום וידאו ב YouTube ובנוסף 300₪ לפרסום ב Google Adwords (ע”פ התנאים והגבלות של Google)