fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

עריכת וידאו מקצועית

כוחותיו של עורך וידאו

יודע כל איש מקצוע שמתעסק בעריכת סרטי וידאו, שלעיתים מה שנשאר בחוץ יותר משמעותי ממה שנשאר בפנים. למעשה כל מי שמתעסק בעריכה, לא משנה אם מדובר בעריכה של כתבה עיתונאית או עריכה של ספר או שיר, יודע שהחומר שלא נכנס פנימה יש לו משמעות עצומה לפעמים, ולא פעם גדולה מזו של החומר שנשאר בפנים.

כאן טמון הכוח של עורך וכאן גם נקודת התורפה שלו. עורך יכול להחליט מה נשאר בסרט ומה לא, מה הקהל יראה ומה לא. כאשר עורך ניגש לעריכת סרטון או סרט, עליו לקחת את זה בחשבון. הוא קובע למעשה מה הקהל יראה, ממה הוא יקבל מידע וכיצד. אז למה זו נקודת התורפה של העורך? כי אם הוא מסיר דברים חשובים, אם הוא לא שם לב להתרחשות מסוימת שיכולה להיות בעלת משמעות, אם הוא מכניס לסרטון דברים לא חשובים tren cycling במקום זה, הוא פוגע בו, עלול לפגוע במטרה ובתועלת שלו, ועלול לגרום נזק להנאה של הקהל מהסרט או הסרטון.

לכן יש הסבורים, שתפקיד העריכה הוא בעל המשמעות הגדולה ביותר בהפקת סרט, ולשם כך יש צורך במישהו בעל ניסיון בעריכת וידאו מקצועית. לא משנה באיזה סרט מדובר, סרט עלילתי, תדמיתי, הסברתי או אפילו סרט משפחתי מתוך אירוע שמחה, רק בעזרת עריכת סרטים מקצועית, ניתן להגיע לתוצאה מושלמת, ממנה הקהל יוכל לקבל את התמונה המלאה והחשובה ולא לפספס דברים ונקודות בעלות משמעות.

צרו איתנו קשר עכשיו

https://vimeo.com/372636943/47c833027c

כאשר מדברים על עריכת וידאו מקצועית, יש להתייחס ל-3 נקודות חשובות:

ראשית, עין טובה ויכולת לשים לב לפרטים, קטנים כגדולים – זו תוכנה שחלקנו נולדים איתה וחלקנו רוכשים עם הזמן. היכולת לשים לב לכל פרט ופרט ולזהות אותם במכלול השלם של התמונה.

Video_Editing שנית, יכולת ניתוק רגשי והוצאת הטפל מהעיקר – אחת הטענות היא שלעולם לא ניתן לסופר לערוך את ספרו ולעולם לא ניתן לבמאי לערוך את הסרט שלו. כי אין לאדם יוצר יכולת להתנתק רגשית מהיצירה שלו ולהוציא ממנה דברים טפלים. בעיניהם הכל חשוב, אחרת הם לא היו מכניסים אותם פנימה. מומחה בעריכת וידאו מקצועית, צריך להיות מסוגל לכך.

שלוש, כלי עזר מתאימים., כל עורך וידאו מקצועי צריך תוכנות עריכה שיעזרו לו לבצע חיתוכים מושלמים ולחבר בין קטעים שונים בלי שיהיה ניתן להבחין בעריכה.

את כל הנקודות הנ”ל תוכלו למצוא בסטודיו cutaway . הסטודיו שמתמחה בעריכת וידאו מקצועית. לסטודיו צוות מקצועי של צלמים, עורכים ומפיקים שישמחו לעמוד לרשותכם בכל הפקה של סרטון או סרט וידאו.

מוזמנים לקרוא בנוסף: צילום הרצאות וימי עיון