fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

סטודיו להפקת סרטים

למה להפיק סרט?

בעקבות גידול במספר הפלטפורמות בהן ניתן לשדר סרטים וסרטונים מסוגים שונים, אנחנו רואים יותר ויותר חברות ובתי עסק ששוכרים את שירותיו של סטודיו להפקת סרטים, בעזרתו הם יכולים להפיק תוכן בוידאו על מנת להעביר את המסר שלהם בצורה חדה וברורה.

לא פעם חברות דואגות להפקת סרטון תדמית עליהן, על המוצרים שהן משווקות ועל השירותים שהן נותנות, דרך האינטרנט. פלטפורמה זו, יוצרת עבורם אפשרות להגיע לקהל גולשים רב יותר, עם זה דרך רשתות חברתיות ועם זה דרך אתר האינטרנט של החברה. הקהל אליו הן מגיעות בדרך זו, הוא רב יותר מאשר הקהל אליו הן יגיעו בדרכים אחרות.

צרו איתנו קשר עכשיו

הפקת סרטים בסטודיו

דוגמא אחרת לשינוי שסטודיו להפקת סרטים צריך להתייחס אליו, בעקבות התהליכים השונים שקרו בתחום, הוא המעבר מסרטונים “מציאותיים” להפקת סרטוני אנימציה לדוגמא. בעקבות המהפכה שחלה בתחום, בשנות התשעים, בזכות האנימציה הממוחשבת והכלים השונים שעומדים לרשות כל סטודיו. זו הסיבה שכיום כל סטודיו נחשב, מחזיק במחלקה מיוחדת של מומחים בתחום הגרפיקה והאנימציה הממוחשבת, עם שלל התוכנות השונות בתחום (3dmax ואחרות), וכן עם מחשבים מתאימים.

השינויים בפלטפורמות השונות, יצרו גם שינויים בתפיסת הסטודיו את כל נושא ההפקה, וכן את מגוון השירותים והמוצרים שכל סטודיו מפיק עבור הלקוחות שלו. מה שמן סתם מוביל, לשינוי ביחס של הלקוחות למוצר ולמה שהם רוצים להפיק.

אם גם אתם מחפשים סטודיו להפקת סרטים, זה הזמן לפנות ל-cutaway סטודיו להפקת סרטים וסרטונים לצרכים שונים. בסטודיו עובד צוות מקצועי ומסור שישמח לעמוד לרשותכם בכל עניין ועניין ולהפיק עבורכם סרטים לכל צורך שלכם.

מוזמנים לקרוא בנוסף: סרטים להקרנה באירועים