fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

הרצאה בלייב

ערוץ on-line לשירותך...להתנהלות יעילה, מהירה וחסכונית של העסק שלך...

פעם, שידור חי היה שייך רק לטלוויזיה: חדשות מהשטח… כתבנו מתפרץ לשידור עם הידיעה המרעישה האחרונה… ברצלונה נגד ריאל מדריד בשידור חי… הנשיא אובמה בשידור לאומה… אבל היום, מצלמות משדרות בכל רגע נתון את גובה הגלים לגולשים, התנועה בכבישים, המתרחש בקניונים, בגני הילדים… בעצם אם זה עובד בכל מקום, כל הזמן ולכולם אז למה זה לא יכול לעבוד גם אצלך ובשבילך? הרצאה בשידור חי באינטרנט בעצם רותמות את הכח של האינטרנט לטובת העסק שלך. רק תראו מה קורה עכשיו בפייסבוק עם כל השידורים החיים של כולם מכל מקום. תארו לכם מה יכולה הרצאה איכותית של בעל מקצוע יכולה לעשות במצב הזה ללקוחות שלו, כמה מהר לוכמה הרבה לקוחות הוא יכול להגיע?

צרו איתנו קשר עכשיו

כנסים בשידור חי

גם כשמדברים על הפקת יום עיון או כנס, ניתן להפיק מכל הרצאה שידור חי באינטרנט וזה יכול להיות ההבדל בין להיות ולחדול.

כמה השקעה זה הפקה של כנס, רוצה “לארח” את הלקוחות הכי גדולים שלך מחו”ל באירוע החברה? מבלי לשלם על כרטיס הטיסה והוצאות אירוח? אנחנו נשדר אליהם, בכל מקום בו הם נמצאים – בשידור חי – את האירוע כולו ובאיכות שידור שנותנת את התחושה כאילו הם כאן איתך.

הענן הוולקאני מעל איסלנד משתק את תנועת המטוסים בעולם ולא מאפשר לך לטוס לחו”ל ולהעביר פרזנטציה שעמלת וטרחת עליה כל כך קשה? מה הבעיה, אנחנו נצלם אותך מעביר את ההרצאה ונשדר אותה לייב לכל מי שהיה צריך להיות נוכח.

הרצאה בשידור חי זו ההזדמנות שלך להעביר את הידע המקצועי שלך על פני האינטרנט לכלל הלקוחות והשותפים האופציונאליים. בעזרת הפקת הרצאה בלייב אפשר להגיע גם למי שלא רוצה או לא יכול להגיע אליך.

למה אנחנו? כי אנחנו עוסקים בצילום הרצאות וימי עיון כבר יותר מ-15 שנה ועם המון שעות צילום מאחורנו. בנוסף העברנו כבר מאות הרצאות בשידור חי באינטרנט, ואנחנו בטוחים ביכולת שלנו וביתרון היחבי עבורך.

 צרו איתנו קשר, ונשמח לאפייןמהו המסלול הכי טוב עבור ההרצאה בשידור חי שלך