fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

הפקות סרטי תדמית

כל אחד בדרך שלו

לכל חברה יש דרכים שונות למכור את עצמה לקהל הלקוחות שלה ולקהל לקוחות פוטנציאלי. אחת הדרכים שנחשבות לאיכותיות ולטובות ביותר לשיווק, היא באמצעות הפקות סרטי תדמית. סרטים וסרטונים מסוג זה מתפרסמים בדרכים שונות, כפי שנלמד בהמשך המאמר ויש להם מטרה ברורה וצורת הגשה ברורה.

הרעיון שעומד מאחורי הפקות סרטי תדמית, הוא להציג את העסק, את האנשים שעומדים מאחוריו, את השירות והמוצר שהוא מייצר, את ההיסטוריה ואת החזון שלו, בפני הקהל הגדול. כל הדברים יחד מתחברים על מנת למכור אותו כחבילה אחת, למכור אותו לקהל הרחב, שילמד להכיר את העסק ולהתרשם ממנו. חשוב להבהיר, הפקות סרטי תדמית, לא נעשה רק לארגונים עסקיים, אלא גם לעמותות, מוסדות לימוד, פוליטיקאים ועוד. כל ארגון או אדם שמבקש למכור את עצמו, עושה זאת, בין היתר באמצעות הפקת סרט תדמית.

צרו איתנו קשר עכשיו

הפקות סרטי תדמית שונים מכל מה שאנחנו מכירים

סרטי תדמית אינם דומים להפקת סרטוני בטיחות או הפקת סרטוני הדרכה, שחברות מפיקות למוצרים שלהם, לא רק במסר שלהם, שהוא מן הסתם שונה, אלא גם בנימה. סרט תדמית הוא הרבה יותר רך ונעים, ונועד ליצור הזדהות של הצופה עם מה שנאמר ומוצג בסרט, ומתוך אותה הזדהות רצון להשתייך, להיות חלק מהארגון.

הזירות בהן סרטי תדמית מוצגים הם רבים. אנחנו יכולים למצוא אותם בשימוש חיצוני, כלומר פונים לקהל הרחב, דרך אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, בעת כנסים והרצאות שונות, במפגשים עסקיים ועוד. אנחנו יכולים למצוא אותם גם בשימוש פרטי. בדומה למשל להפקת סרט הדרכה שמוצג לעובדי החברה, כך גם הפקות סרטי תדמית מיועדים לא פעם דווקא לעובדי החברה, לחזק אצלם את תחושת ההזדהות מצד אחד, ומצד שני, הסרט יכול להוות בסיס דרכו מבקשים להעביר להם מסר, מסר של הצלחה, עמידה ביעדים, הגשמת מטרות ועוד.

בשביל שהפקות סרטי תדמית יצליחו, צריך לגייס לא רק את המוחות היצירתיים שישנם בסטודיו להפקת סרטים דרכו אנחנו מפיקים את הסרט, אלא גם משאבים שונים מתוך החברה, הן את ההיסטוריה שלה, את העובדים, משאבים פיזיים וכספיים ואפילו לקוחות מרוצים. הכל במטרה ליצור מעטפת שיכולה להציג תדמית ייחודית וטובה.

אם אתם מעוניינים בהפקת סרט תדמית, אתם מוזמנים לפנות לסטודיו CUTAWAY, סטודיו היושב באוזר התעשייה החדש של נתניה ועובד עם עסקים וחברות מתחומים רבים. בסטודיו עובד צוות מקצועי של מפיקים ואנשי קריאיטיב שידעו להפיק עבורכם סרטון תדמית מנצח.

מוזמנים לקרוא בנוסף: הפקת וידאו