fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

הפקת סרטים - איזה סרט מתאים לי?

ההפקות השונות: סוגים, הבדלים ומטרות.

הפקת סרטים סרטון תדמית… סרטון הדרכה… סרטון בטיחות… בואו נעשה קצת סדר בין סוגי הפקות הסרטים השונות ולאיזו מטרה מיועד כל סרטון כל כך הרבה סוגים של הפקות סרטים, אין פלא שאפשר להתבלבל. כדי להקל עליך, הנה סקירה קצרה וממצה של כל סרטון ולמה הוא נועד. מידע זה יעזור לך להחליט איזה סרטון בעצם ישרת את המטרות שלך טוב יותר, ואם עדיין ה”בלבלה” גדולה, מה יותר פשוט מלהתקשר אלינו ואנו נשמח להסביר ולסייע:

צרו איתנו קשר עכשיו

סרט תדמית

כשמו כן הוא. סרט תדמית נועד להציג את תדמית החברה, לשפר את תפיסת הלקוחות והספקים ביחס ל חברה, להשריש בתודעת הצופים דימוי חיובי על החברה, ולהאיר תכונות שלא היו ידועות כמו למשל תרומתה של החברה למען הקהילה או למען סביבה ירוקה וכדומה. סרט תדמית יכול להוות פתיח לכל פגישה עסקית, להישלח ללקוח אחרי הפגישה כתזכורת, לעלות ליו-טיוב וכמובן להיות מוצג באתר החברה לכל גולש שנכנס או מעוניין להכיר את החברה באופן חזותי ללא צורך בקריאת  טקסטים.  בהגדרתו – סרטון תדמית נמנה על משפחת הסרטים השיווקיים שכן אחת המטרות החשובות של חברה היא לשדר תדמית חיובית וכמו שרבים אומרים: תדמית  מוכרת  !!

 סרטון ויראלי

סרטון ויראלי הינו תוצאה של ניצול המדיות החדשות, כדוגמת יו-טיוב ופייס-בוק, בהן סרט מיוחד – עם אחד או יותר מהבאים: מצחיק, מפתיע, חושפני, בעל תוכן שחשוב להפיץ – מועבר מחבר לחבר, מרשימת חברים אחת לשנייה ומתפשט כמו וירוס. מאחר והמדיה כבר דואגת להפצה בקצב מסחרר ובכמויות צפייה אדירות )לעיתים מיליוני צפיות בפרק זמן קצר( כל שנותר הוא להפיק סרטון ויראלי שיהיה עד כדי כך מיוחד שהגולשים ירצו להפיץ אותו לחבריהם. בדרך-כלל יש למצוא רעיון מבריק עם טוויסט, אך לפעמים מספיק רק לצלם משהו מיוחד בוידאו. כך או אחרת, מי שמצליח או יצליח להלביש על סרטון ויראלי מסר שיווקי יכול להזניק את התודעה לעסק שלו או להקפיץ את המכירות שלו בן לילה.

סרט עדויות (טסטמוניאלס)

אומרים ששיווק “מפה לאוזן” הוא השיווק הכי אפקטיבי, לכן עדות של צרכן שרכש מוצר שלך או שירות היא כלי מאד אפקטיבי במסגרת מהלכי השיווק, השכנוע והמכירה. לשם כך נולדו סרטי עדויות. מצלמים לקוחות שמוכנים להעיד על מוצר, על החברה, על החופשה במלון x או y, על השירות המיוחד, על תוכנת הנהלת החשבונות שברצונך למכור ואשר שעושה להם את החיים קלים ופשוטים. את סרטוני העדויות האלה אפשר להעלות לאתר שלך כחלק ממצגת עסקית, ליו-טיוב, לפייס-בוק…ולעוד ועוד..  ובכך גם השוני הגדול.  זו לא עדות כתובה שיכולה להיות פיקטיבית, אלא עדות חיה של לקוח שמוכן להיחשף למול המצלמה – עדות שיש בה הרבה תמיכה וכוח שכנוע.

סרט הדרכה

סרטוני הדרכה עונים כנראה על קשת הצרכים הרחבה ביותר. סרט הדרכה נועד להסביר כיצד להשתמש במוצר, להפעיל תוכנה, להנחות צוות עובדים איך לתת שירות טוב, איך למכור, איך להפעיל מערכות מסוימות ולעוד מגוון עצום של שימושים…
פעם לכל מוצר היה מצורף פרוספקט ולכל נוהל היתה חוברת הפעלה שיש ללמוד ולשנן, אולם האמצעי החזותי כדוגמת סרטון הדרכה יעיל יותר, מעניין יותר, מוחשי יותר וכתוצאה מכך גם משיג מיד את המטרה לשמה נוצר. יתירה מזאת, סרטוני הדרכה כיום הם נגישים יותר. כל שעליך לעשות הוא לשלוח ללקוח או לקהל היעד את הקישור לסרט הדרכה שהעלית ליו-טיוב מבעוד מועד. במקרים אחרים, במקום להדפיס חוברת עבת כרס פשוט מעלים את סרטון ההדרכה על CD ומצרפים למארז המוצר.

סרטי הסברה

נושא סרטי הסברה מגיע מיד אחרי הסקירה בדבר סרט הדרכה ולרגע נדמה שמדובר באותו ז´אנר של סרטים ולא כך הוא. סרטי הסברה נמנים גם הם על משפחת הסרטים השיווקיים והם מנוצלים ברמה העסקית בעיקר להצגת כרטיס הביקור של החברה, תוכנית עסקית, מטרות ושאיפות הארגון, קידום ויחסי ציבור וברמה הלא עסקית להצגת רעיון, מצע, אידאולוגיה, ניתוח נושא או תחום עניין, רעיון או תפיסה פולטית כמו למשל סרט הסברה על הסכסוך הישראלי ערבי, סרט הסברה על הגרעין האירני ועוד.

סרט מוצר

אין צורך בהסברים מעמיקים. יש לך מוצר … כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו ואנחנו נדע להפיק עבורך סרט מוצר המציג את יתרונותיו ומעלותיו של המוצר, השימושים והתועלות שבו בצורה שתגרה את כולם לרצות בו ותמשוך אליך לקוחות.  והנה עוד ערוץ חשוב ומעניין בהקשר של סרט מוצר:  נניח שהמוצר נמצא בשלב הפיתוח בלבד או התכנון ואין עדין מה להציג ולהראות, למעט שרטוטים. בעזרת סרט אנימציה בתלת מימד נדע להפוך את התוכניות למוצר מוחשי ומרשים.

פרזנטור לאתר

כשאדם נכנס לעסק שלך הוא פוגש אותך – מחייך או רציני, אבל תמיד שם לקידום העסק.  פרזנטור לאתר מבצע את אותה הפעולה של קבלת האורחים בעסק, רק הפעם בעולם הוירטואלי – באתר שלך. פרזנטור משווק את האתר או את המסרים שלך בצורה הטובה ביותר מעל גבי הטקסט או בין דפי האתר. כוכב הסרט המדבר עם הגולש יכול להיות בעל האתר או שחקן בעל איכויות משחק מגוונות ויכולות שכנוע. הפרזנטור מציג מוצר או שירות, וחוסך מהגולש את הצורך לקרוא את הטקסט שמופיע באותו דף. והרי כולנו יודעים שברוב המקרים גולשים לא ממש קוראים טקסטים אלא רק מרפרפים בין המילים. הפרזנטור מושך תשומת לב, יוצר עניין  ומעביר מסרים בצורה משכנעת. פרזנטור לאתר הוא סרטון קצר בעלויות יחסית נמוכות ושמביא לתוצאות גבוהות. ויש עוד יתרון.  פרזנטור לאתר מביא גם לקידום האתר במעלה מנוע החיפוש, שכן הוא גורם לגולש לשהות באתר שלך יותר זמן ובכך לאותת לגוגל: יש כאן מידע מעניין שריתק אותי.  הזמן שהיית גולש באתר הוא אחד הפרמטרים המרכזיים לקידומו.  

ליצירת קשר, לתיאום פגישה או לכל שאלה,צרו עימנו עכשיו קשר:

072-215-7740 [email protected]