fbpx

אבא אבן 2

הרצליה, 4672501

077-957-7298

מענה טלפוני 24/7

א׳ עד ה׳: 17:00 - 9:30

צילום באולפן גם בשעות הלילה

צילומי וידאו לכל מטרה

או בפשטות: צילום למשימות מיוחדות.

משימות מיוחדות!!! נשמע חשאי, נכון? ובכן, צילום למשימות מיוחדות יכול להיות כל דבר שעולה על דעתך. למשל, ברכה מיוחדת שברצונך לשלוח ללקוחות חשובים, ספקים, לקוחות בחו”ל, משפחה, חברים. ברכה שתהפוך לשיחת היום בין כולם. בעצם, צילום לכל מטרה בא לענות על כל בקשה וצורך, ובעיקר, הדברים הכי מוטרפים, לא שגרתיים ויצירתיים שאפשר להעלות על הדעת. אנחנו ערוכים ומוכנים לכל אתגר, ובעיקר – להפתיע אותך בתוצאה המדהימה.

ברשותך, היינו רוצים לעשות יחד סיעור מוחות לגבי הברכה שברצונך לשלוח לרשימת תפוצה מסויימת (משפחה וחברים, לקוחות וספקים, קולגות..). הרי בקבוק יין, כרית חימום במיקרוגל, סלסלת פירות אקזוטיים ושאר מתנות תמיד אפשר לשלוח. אבל אין בהם הרבה ערך מוסף מעבר לכמה רגעים מתוקים.

 

צרו איתנו קשר עכשיו

מצפים ממך למתנה וברכה? הנה ההזדמנות להפתיע במשהו יצירתי, לא שגרתי ובעיקר זכיר לאורך זמן. ברכה שהיא בעצם סרטון וידאו שיהפוך לשיחת היום. ברכה שאי אפשר יהיה לשכוח ויתירה מזאת, ברכה שהמקבלים ביוזמתם ומתוך גאווה יפיצו את הסרטון לרשימות התפוצה שלהם תחת הכותרת: “תראו איזו ברכה מיוחדת הכינו במשרד פלוני או אלמוני…”. דבר אחד בטוח – זה כבר לא יהיה משרד פלוני ובטח שלא אלמוני.

ועכשיו, רק לחשוב שסרטון הברכה יעלה ליו-טיוב או לפייסבוק.

היה פעם משרד פירסום (בילצקי *ערמוני* יהושע – שדים בפירסום) שהקפיד לשלוח ברכות מיוחדות. למשל, פלקט בגודל גיליון ובו קטעי הומור, טקסטים שנונים, צילומים מיוחדים שליוו את הקמפיינים באותה שנה. (למען האמת, צריך לראות כדי להבין). הברכות היו כל כך קריאטיביות עד שעולם הפירסום, כולל המשרדים המתחרים, היו מחכים פעמיים בשנה – ראש השנה ופסח – לברכה שתצא מבית היוצר של אותו משרד. הברכות האלה הפכו לשם דבר. כמובן, שהן יצרו למשרד הפירסום תדמית של המשרד הכי קריאטיבי והרווח היה שווה כל אגורה שהושקעה.

היום, המצב פועל לטובתך פי כמה. היום יש יו-טיוב פייסבוק ושאר רשתות חברתיות. איזה גלים תעשה הברכה שהיא בעצם סרט וידאו. ובזאת התמחותנו ויתרוננו הגדול:

תסריטאים – שמביאים את הרעיון המנצח המתורגם לתסריט מקורי, מרתק, מסקרן וזכיר…
צוותי צילום – על ציודם המלא וגם… תאורנים, אנשי הפקה, וסאונד… שיקחו את התסריט ויעשו ממנו מטעמים
עורכי סרטים – תותחים בעריכה שיודעים להפוך את הסרט ל”מסחטת מחמאות” בעזרת אפקטים מיוחדים ועוד כל מיני טריקים של עריכה
קריינים – בעצם גלריה של קריינים בכירים שיודעים להעניק לכל טקסט את צבע הקול והאינטונציה שמביאה את הסרט כולו לדרגת שלימות

וזו היתה רק דוגמא אחת כיצד אפשר בעזרת סרט שלכאורה נועד לברכה בלבד להרוויח הון תדמיתי ששווה זהב. כל שנותר הוא ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לסייע לך בעזרת הניסיון הרב שלנו בהפקת סרט לכל מטרה. צריך רק להגיד לנו מה המטרה – אנחנו כבר נצלוף עם סרט שקולע בול.
ליצירת קשר, תיאום פגישה או לכל שאלה בדבר צילום וידאו: 072-215-7740